۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۲-۰۴-۱۴۰۱
کد ۸۴۸۷۴۷
انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۲-۰۴-۱۴۰۱

ببینید| برنامه‌های افزایش لایک و فالوور سارق اطلاعات شما هستند

ببینید| برنامه‌های افزایش لایک و فالوور سارق اطلاعات شما هستند
یک کارشناس سایبری مدعی شد با نصب برنامه‌های افزایش لایک و فالوور به کلاهبردار‌ها اجازه داده می‌شود که به اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا می‌کنند و از این اطلاعات سوءاستفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک کارشناس حوزه سایبری اظهار کرد: برخی از برنامه‌های افزایش لایک و فالوور در واقع بدافزار هستند و اطلاعات افراد را سرقت می‌کنند.

آل داود گفت: باگسترش پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، شاهد سبک جدیدی از زندگی سایبری در افراد هستیم. لایک گرفتن و تولید محتوا برای لایک بیشتر و دیده شدن در فضای مجازی بعد از مدتی افراد را به این فضا معتاد می‌کند.

به گفته این کارشناس سایبری با نصب برنامه‌های افزایش لایک و فالوور به کلاهبردار‌ها اجازه داده می‌شود که به اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا می‌کنند و از این اطلاعات مثل حساب بانکی، سواستفاده کنند.

این کارشناس سایبری گفت: نرم افزار‌های افزایش لایک و فالوور را بر روی دستگاه خود نصب نکنید. استفاده از آنتی ویروس‌های معتبر که بدافزار‌ها را شناسایی می‌کند و به افراد هشدار می‌دهد، می‌تواند باعث بالا رفتن امنیت سیستم‌های مورد استفاده افراد شود.

 

پیشنهاد، فیلم های زیر راه مببینید: 

ببینید| رسوم نوظهور نامتعارف در برخی مراسم‌های ختم

ببینید| واکنش گرشا رضایی به حواشی کنسرتش در زاهدان

ببینید| وقتی پلنگ منجی جان قورباغه می‌شود

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید
#videojsscript